onsdag 19 augusti 2009

Dag 65: Mycket annat på gång...

Go middag

Dagens vikt: 83,9 Kg
Minus sen sist: -2,0 Kg
Minus sen dag 1: 9,2 Kg

Då var jag tillbaka.
Har loosat lite vikt sen förra gången jag skrev, men inte riktigt 100% fokuserad.
Jag har en flytt att se fram emot. Vi lägger rätt mycket tid att renovera den lägenheten.
Pokern har också tagit mycket tid på senaste.
Motioneringen har alltså nerprioriterats, tyvärr.

Nästa vecka är det dags för semester. Mycket tid kommer spenderas åt renovering och (om vi hinner?) flytta.
Skall även försöka ut och springa en del då så jag får igång kroppen igen och når mitt mål , det känns tråkigt att "hänga" så här länge. Detta borde varit avklarat mycket snabbare om jag fokuserat.

Just nu kör jag Kellogs Special K på morgonen, Cambridge till lunch och kvällsmat enligt "the complete hip and thigh diet (by rosemary conely)".

Detta är en bra kombo för mig. Tugga lite på morgonen. Dricka till Lunch och riktig mat på kvällen (man äter rätt mycket med Rosemarys diet, dock väldigt lätt mat).

Nej, Nu skall jag återgå till jobbet.

Ha de gutt!

Inga kommentarer: