tisdag 14 juli 2009

Dag 30: Ny vecka, nya möjligheter.

Go dagens på er

Dagens vikt: 86,6 Kg
Minus sen sist: +0,1 Kg
Minus sen dag 1: 6,5 Kg

Helgen har varit här igen med allt gott som det har att medföra.
Igår visade vågen väldigt mycket, men idag var jag tillbaka på (nästan) samma som i Fredags.
Dags för en ny vecka!

Jag har varit lite slapp på senaste och inte sprungit så mycket. Jag tänkte ändra det i veckan, men då vi har en lägenhet som kräver lite tid så spenderar jag idag och gårdagen där.
Imorgon skall jag dock försöka komma ut på en runda.

Pokern , som jag ofta vill nämna, går riktigt bra. Finns sjukt mycket fisk där ute och de betalar bra.
Dock hade jag en sjuk dag idag. Fick A, A 6 ggr och loosade den 4 ggr... vilket inte är så vanligt... gick totalt 300 kr minus på de händerna, men hämtade upp det igen och slutade riktigt bra på dagen.

Nej , nu skall jag återgå till arbetet.
Ha de gutt!

Inga kommentarer: