onsdag 22 juli 2009

Dag 37: Ja visst ja, bloggen :D

Yes, im still alive!

Dagens vikt: 85,0 Kg
Minus sen sist: -1,6 Kg
Minus sen dag 1: 8,1 Kg

Då var jag tillbaka.
Har helt missat att blogga och då jag tog en långhelg med mycket mat, dryck och annat gott så var jag inte sugen att blogga igår då jag låg mycket plus. Det passade bättre idag.

Det går långsamt neråt och jag har nu kommit över hälften.
Jag hoppas på att vara nere på min 80 kg till slutet av Augusti / början på September då jag tänkte börja styrketräna då (ja, jag behöver bli av med magen...).
Skall jag styrketräna bör jag inte köra på shakes :D

Så nu får jag skärpa mig lite, springa lite mer, dricka lite mindre och äta mindre skit på helgerna.

I helgen blir det poker med kollegor och kompisar. Det kommer bli riktigt bra, det blir ett bra gäng.
Annars går nätpokern bra. Hade en riktigt bergodalbana i förra veckan, men slutade plus i slutändan, så det kändes bra.

Nu skall jag återgå till jobbet. Ha det gutt!

Inga kommentarer: